Algemeen

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op reguliere reserveringen gemaakt via www.fletcher.nl, de hotelwebsite of telefonische reserveringen.
Bij reserveringen met acties of hotelvouchers kunnen afwijkende voorwaarden van toepassing zijn.


Annuleringsvoorwaarden

Voor reserveringen tot 7 kamers gelden de volgende annuleringsvoorwaarden: 
• Tot 5 dagen voor de dag van aankomst kosteloos annuleren.
• Bij annuleringen of no show binnen 5 dagen voor de dag van aankomst, betaalt u het gehele reserveringsbedrag exclusief tax and handling fee.
 

A1

Reserveringen bij Fletcher Stadshotel Den Haag kunnen tot 2 dagen voor de dag van aankomst kosteloos geannuleerd worden.

Reserveringen bij Fletcher Hotel Amsterdam en Fletcher Wellness-Hotel Leiden kunnen tot 1 dag voor de dag van aankomst kosteloos geannuleerd worden.

Voor reserveringen van 7 tot 10 kamers gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:
• Tot 14 dagen voor de dag van aankomst kosteloos annuleren.
• Bij no show of annuleringen binnen 14 dagen voor de dag van aankomst betaalt u het gehele reserveringsbedrag exclusief tax and handling fee.

 

Reserveringen van 10 kamers of meer:
Voor reserveringen van 10 kamers of meer kunt u contact opnemen via groups@fletcher.nl.

Voor zakelijke reserveringen gelden afwijkende annuleringsvoorwaarden. 
Informeer hiervoor bij het hotel waar u wenst te reserveren of gereserveerd heeft, of neem contact op met de afdeling sales via sales@fletcher.nl.

€25 actie
Het is bij deze actie niet mogelijk om reeds gemaakte boekingen te wijzigen of te annuleren. Bekijk de actiepagina voor alle voorwaarden van deze actie.

Verplaatsen van reserveringen
In het geval dat u uw boeking wenst te verplaatsen en de nieuwe datum of bestemming valt duurder uit dan de oorspronkelijke boeking zijn wij genoodzaakt dit verschil aan u door te rekenen. De annuleringsvoorwaarden zijn geldig op boekingen gemaakt via fletcher.nl of onze hotelwebsites. Indien u ervoor kiest om uw gemaakte boeking niet te verplaatsen, ontvangt u voor het aanbetaalde bedrag een vouchercode. Deze code kunt u gebruiken als betaalmiddel op fletcher.nl, of in de hotels en restaurants. Indien de code een jaar na uitgifte nog waarde bevat kan het resterende bedrag worden teruggestort.

Covid-19
Fletcher Hotels stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers en doet er alles aan om risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen zijn alle hotels volledig aangepast op de nieuwe situatie. Hierbij is aan alles gedacht en voldoen wij aan alle richtlijnen voor een onbezorgd en veilig verblijf. Alle coronamaatregelen »


Annuleringsverzekering

Met een annuleringsverzekering kun je kosteloos annuleren tot 1 dag voor de dag van aankomst. Niet geldig bij reserveringen van meer dan 6 kamers of bij Fletcher Hotel Amsterdam, Fletcher Wellness-Hotel Leiden en Fletcher Stadshotel Den Haag.

Betaling
Fletcher Hotels biedt haar gasten de mogelijkheid online een hotelkamer te reserveren door het volledige reserveringsbedrag online te betalen of om te betalen bij incheck in het hotel.

Indien u kiest voor betalen bij incheck bij Fletcher Hotel Amsterdam wordt uw kamer gegarandeerd tot 18.00 uur op de dag van aankomst. Wenst u later aan te komen, neem dan contact op met het hotel.


Aansprakelijkheid

Het horecabedrijf is tegenover de gast aansprakelijk voor schade die het gevolg is van een tekortkoming door het horecabedrijf in de nakoming van de overeenkomst, tenzij die tekortkoming niet kan worden toegerekend aan het horecabedrijf dan wel aan personen van wier hulp het horecabedrijf bij de uitvoering van de overeenkomst gebruik maakt.
Onverminderd is het horecabedrijf niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies van goederen, die in het horecabedrijf zijn meegebracht door een gast die daar zijn intrek heeft genomen. De gast vrijwaart het horecabedrijf tegen aanspraken van gasten ter zake. Het hier bepaalde geldt niet voor zover de beschadiging of het verlies te wijten is aan opzet of grove schuld van het horecabedrijf. Voor schade aan of met voertuigen van de gast veroorzaakt, is het horecabedrijf niet aansprakelijk behoudens indien en voor zover de schade het rechtstreeks gevolg is van opzet of grove schuld van het horecabedrijf. Het horecabedrijf is niet aansprakelijk voor schade direct of indirect aan wie of wat ook ontstaan als direct of indirect gevolg van enig gebrek of enige hoedanigheid of omstandigheid aan, in of op enig roerend of onroerend goed waarvan het horecabedrijf houder, (erf)pachter, huurder dan wel eigenaar is of dat anderszins ter beschikking van het horecabedrijf staat, behoudens indien en voor zover de schade het rechtstreeks gevolg is van opzet of grove schuld van het horecabedrijf. Aansprakelijkheid van het horecabedrijf is beperkt tot het bedrag dat redelijkerwijs te verzekeren valt. Indien voor de gast aan de in bewaring gegeven goederen, waarvoor een vergoeding in rekening wordt gebracht, schade ontstaat, is het horecabedrijf verplicht de schade aan deze goederen ten gevolge van beschadiging of vermissing te vergoeden. Schadevergoeding is niet verschuldigd terzake in de afgegeven goederen aanwezige andere goederen. Indien het horecabedrijf goederen in ontvangst neemt of indien goederen op welke wijze dan ook waar dan ook door wie dan ook worden gedeponeerd, bewaard en/of achtergelaten zonder dat het horecabedrijf daarvoor enige vergoeding bedingt, dan is het horecabedrijf niet aansprakelijk voor schade aan of in verband met die goederen op welke wijze dan ook ontstaan tenzij het horecabedrijf opzettelijk deze schade heeft toegebracht, of de schade het gevolg is van opzet of grove schuld van het horecabedrijf. In alle gevallen geldt dat het horecabedrijf niet gehouden kan worden tot vergoeding van schade van goederen die zich bevinden in goederen die worden gedeponeerd, bewaard of achtergelaten, ongeacht of het horecabedrijf daarvoor enige vergoeding bedingt.

De gast en degenen die hem vergezellen zijn hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade die voor het horecabedrijf en/of enige derde is en/of zal ontstaan als direct of indirect gevolg van een toerekenbare tekortkoming en/of onrechtmatige daad, waaronder overtreding van de huisregels is begrepen, begaan door de klant en/of de gast en/of degenen die hem vergezellen, alsmede voor alle schade die is veroorzaakt door enig dier en/of enig goed waarvan zij houder zijn of die onder hun toezicht staan.

Prijzen en Laagste Prijs Garantie

Fletcher Hotels biedt haar gasten de laagste prijs garantie. Vindt u onze hotels via een andere website goedkoper? Dan ontvangt u 20% korting op het laagste tarief. Bekijk hier de voorwaarden voor de Laagste Prijs Garantie »

Alle genoemde prijzen op Fletcher.nl, alle hotel websites, alle gedrukte uitgaven en advertenties van Fletcher Hotels zijn exclusief tax and handling fee.

Fletcher Hotel Classificering

De hotelclassificering die Fletcher Hotels aanhoudt is gebaseerd op de oude Nederlandse Hotel Classificatie (NHC) . 


Alle genoemde prijzen op Fletcher.nl, alle hotel websites, alle gedrukte uitgaven en advertenties van Fletcher Hotels zijn exclusief tax and handling fee. Fletcher Hotels behoudt het recht om te allen tijde zonder opgaaf van reden deze voorwaarden tussentijds te wijzigen.

Door het maken van een reservering verklaart de gast akkoord te gaan met de inhoud van deze Algemene Voorwaarden.

Even geduld a.u.b.
Resultaten worden ververst.

Wij gebruiken cookies.

Fletcher Hotels gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om de website nog gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Lees meer in ons cookiebeleid.  Indien u niet akkoord gaat met het plaatsen van alle cookies, kunt u dit instellen via uw Browser. Meer info