Veelgestelde vragen over Fletcher
Bij de Fletcher Servicebalie kunt u terecht voor veelgestelde vragen, informatie over online reserveren, veilig betalen, algemene voorwaarden, contactgegevens, privacy en het gebruik van deze website.
Er is een andere pagina met vragen over de coronamaatregelen »
Vraag: Hoe kan ik online reserveren?
Antwoord: Bij Fletcher Hotels kunt u in vier stappen zeer gemakkelijk, veilig en snel online reserveren. Online reserveren bij Fletcher Hotels gaat als volgt:
Stap 1: Kies aankomstdatum, aantal personen, kamertype en arrangement / verblijfstype
Stap 2: Kies eventuele opties (bijvoorbeeld: annuleringsverzekering, extra bed of Lazy Day)
Stap 3: Vul uw gegevens in en kies een betaalmethode
Stap 4: Wanneer u er voor kiest om direct online te betalen, loopt u de bijbehorende stappen door, waarna u per e-mail een bevestiging van uw reservering krijgt.
Vraag: Is online reserveren veilig?
Antwoord: Online betalen bij Fletcher Hotels is veilig. Uw gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. U kunt dit zien aan het gesloten slotje rechts onderin uw browser en bovenin uw browser in de adresbalk waar 'https://' staat. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid behandeld. Zie ook ons Privacy Statement.
Vraag: Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Antwoord: Om uw reservering online af te kunnen ronden, dient u een betaalmethode te selecteren. Betalen kan via iDeal, PayPal en via uw creditcard (Visa & Eurocard/Mastercard). Bent u in het bezit van een Fletcher Hotel giftcard kunt u ook deze gebruiken. Mocht het saldo op de gftcard ontoereikend zijn kunt u het overige bedrag betalen met een van de andere betaalmethoden.
Vraag: Krijg ik een reserveringsbevestiging?
Antwoord: Wanneer u uw reservering afrondt, verschijnt er op uw beeldscherm een bevestiging van de reservering. U kunt deze direct uitprinten door op de knop 'print' te klikken. Standaard ontvangt u ook een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Wanneer u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, raden wij u aan contact op te nemen met de receptie van het hotel.
Vraag: Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?
Antwoord: Bij Fletcher Hotels stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u. U kunt hiervoor gebruik maken van het emailadres gastensupport@fletcher.nl
Vraag: Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?
Antwoord: Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen? Stel dan gerust uw vraag aan een van onze receptiemedewerkers. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur op telefoon nummer: +31 (0)347 - 750 430 te bereiken. U kunt ook een e-mail sturen naar receptie@fletcher.nl