Veelgestelde vragen over Fletcher

 

Bij de Fletcher Servicebalie kunt u terecht voor veelgestelde vragen, informatie over online reserveren, veilig betalen, algemene voorwaarden, contactgegevens, privacy en het gebruik van deze website.

Vraag: Hoe kan ik online reserveren?

Antwoord: Bij Fletcher Hotels kunt u in vier stappen zeer gemakkelijk, veilig en snel online reserveren. Online reserveren bij Fletcher Hotels gaat als volgt:

Stap 1: Kies aankomstdatum, aantal personen, kamertype en arrangement / verblijfstype
Stap 2: Kies eventuele opties (bijvoorbeeld: annuleringsverzekering, extra bed of Lazy Day)
Stap 3: Vul uw gegevens in en kies een betaalmethode
Stap 4: Wanneer u er voor kiest om direct online te betalen, loopt u de bijbehorende stappen door, waarna u per e-mail een bevestiging van uw reservering krijgt.

Vraag: Is online reserveren veilig?

Antwoord: Online betalen bij Fletcher Hotels is veilig. Uw gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. U kunt dit zien aan het gesloten slotje rechts onderin uw browser en bovenin uw browser in de adresbalk waar 'https://' staat. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid behandeld. Zie ook ons Privacy Statement.

Vraag: Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Antwoord: Om uw reservering online af te kunnen ronden, dient u een betaalmethode te selecteren. Betalen kan via iDeal en via uw creditcard (Visa & Eurocard/Mastercard). Betaalt u via creditcard of iDeal, dan wordt het bedrag direct van uw rekening afgeschreven.

Vraag: Wat is iDEAL?

Antwoord: iDEAL is een online betaalmogelijkheid, ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank en Rabobank. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruikmaken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Meer informatie over iDEAL »

Vraag: Krijg ik een reserveringsbevestiging?

Antwoord: Wanneer u uw reservering afrondt, verschijnt er op uw beeldscherm een bevestiging van de reservering. U kunt deze direct uitprinten door op de knop 'print' te klikken. Standaard ontvangt u ook een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Wanneer u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, raden wij u aan contact op te nemen met de receptie van het hotel.

Vraag: Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren. Hoe kan ik dat doen?

Antwoord: Het kan voorkomen dat u door wijzigende omstandigheden uw reservering wilt aanpassen. Bijvoorbeeld omdat u op een andere datum wenst aan te komen of met meer of minder personen wilt verblijven. Dit is geen enkel probleem. U kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met het hotel waarbij u geboekt heeft. De receptiemedewerkers van het hotel zullen alles in het werk stellen om aan uw wensen te voldoen, mits de bezetting dit toe laat. Wanneer u de boeking wenst te annuleren kunnen er conform de Uniforme Voorwaarden Horeca » annuleringskosten van toepassing zijn. Ook hiervoor kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel waarbij u geboekt heeft.

Vraag: Wat zijn de algemene voorwaarden?

Antwoord: Fletcher Hotels handelt volgens de Uniforme Horeca Voorwaarden. Deze voorwaarden kunt u natuurlijk inkijken. De Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) zijn de voorwaarden waarop in Nederland gevestigde horecabedrijven zoals hotels, restaurants, cafés en aanverwante bedrijven (waaronder cateringbedrijven, party-servicebedrijven e.d.), horecadiensten verlenen en horecaovereenkomsten sluiten. De UVH zijn gedeponeerd bij de arrondissementsrechtbank en de Kamer van Koophandel en Fabrieken te 's-Gravenhage.

U kunt de voorwaarden via onderstaande link in PDF-formaat downloaden.
Uniforme Voorwaarden Horeca »

Voor het bekijken van de Uniforme Voorwaarden Horeca heeft u het gratis te downloaden programma Adobe Acrobat Reader » nodig.

Vraag: Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?

Antwoord: Bij Fletcher Hotels stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u. U kunt hiervoor gebruik maken van het emailadres gastensupport@fletcher.nl

Vraag: Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?

Antwoord: Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen? Stel dan gerust uw vraag aan een van onze receptiemedewerkers. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur op telefoon nummer: +31 (0)347 - 750 430 te bereiken. U kunt ook een e-mail sturen naar receptie@fletcher.nl

Even geduld a.u.b.
Resultaten worden ververst.

Wij gebruiken cookies.

Fletcher Hotels gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om de website nog gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. U kunt uw toestemming altijd weer intrekken. Lees meer