Veelgestelde vragen over Fletcher

 

Bij de Fletcher Servicebalie kunt u terecht voor veelgestelde vragen, informatie over online reserveren, veilig betalen, algemene voorwaarden, contactgegevens, privacy en het gebruik van deze website.

Vraag: Hoe kan ik online reserveren?

Antwoord: Bij Fletcher Hotels kunt u in vier stappen zeer gemakkelijk, veilig en snel online reserveren. Online reserveren bij Fletcher Hotels gaat als volgt:

Stap 1: Kies aankomstdatum, aantal personen, kamertype en arrangement / verblijfstype
Stap 2: Kies eventuele opties (bijvoorbeeld: annuleringsverzekering, extra bed of Lazy Day)
Stap 3: Vul uw gegevens in en kies een betaalmethode
Stap 4: Wanneer u er voor kiest om direct online te betalen, loopt u de bijbehorende stappen door, waarna u per e-mail een bevestiging van uw reservering krijgt.

Vraag: Is online reserveren veilig?

Antwoord: Online betalen bij Fletcher Hotels is veilig. Uw gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. U kunt dit zien aan het gesloten slotje rechts onderin uw browser en bovenin uw browser in de adresbalk waar 'https://' staat. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid behandeld. Zie ook ons Privacy Statement.

Vraag: Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Antwoord: Om uw reservering online af te kunnen ronden, dient u een betaalmethode te selecteren. Betalen kan via iDeal en via uw creditcard (Visa & Eurocard/Mastercard). Betaalt u via creditcard of iDeal, dan wordt het bedrag direct van uw rekening afgeschreven.

Vraag: Wat is iDEAL?

Antwoord: iDEAL is een online betaalmogelijkheid, ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank en Rabobank. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruikmaken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Meer informatie over iDEAL »

Vraag: Krijg ik een reserveringsbevestiging?

Antwoord: Wanneer u uw reservering afrondt, verschijnt er op uw beeldscherm een bevestiging van de reservering. U kunt deze direct uitprinten door op de knop 'print' te klikken. Standaard ontvangt u ook een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Wanneer u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, raden wij u aan contact op te nemen met de receptie van het hotel.

Vraag: Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren. Hoe kan ik dat doen?

Antwoord: Het kan voorkomen dat u door wijzigende omstandigheden uw reservering wilt aanpassen. Bijvoorbeeld omdat u op een andere datum wenst aan te komen of met meer of minder personen wilt verblijven. Dit is geen enkel probleem. U kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met het hotel waarbij u geboekt heeft. De receptiemedewerkers van het hotel zullen alles in het werk stellen om aan uw wensen te voldoen, mits de bezetting dit toe laat. Wanneer u de boeking wenst te annuleren wordt (een gedeelte van) het aanbetaalde bedrag teruggestort conform de Uniforme Voorwaarden Horeca ».

Vraag: Wat zijn de algemene voorwaarden?

Antwoord: Fletcher Hotels handelt volgens de Uniforme Horeca Voorwaarden. Deze voorwaarden kunt u natuurlijk inkijken. De Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) zijn de voorwaarden waarop in Nederland gevestigde horecabedrijven zoals hotels, restaurants, cafés en aanverwante bedrijven (waaronder cateringbedrijven, party-servicebedrijven e.d.), horecadiensten verlenen en horecaovereenkomsten sluiten. De UVH zijn gedeponeerd bij de arrondissementsrechtbank en de Kamer van Koophandel en Fabrieken te 's-Gravenhage.

U kunt de voorwaarden via onderstaande link in PDF-formaat downloaden.
Uniforme Voorwaarden Horeca »

Voor het bekijken van de Uniforme Voorwaarden Horeca heeft u het gratis te downloaden programma Adobe Acrobat Reader » nodig.

Vraag: Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?

Antwoord: Bij Fletcher Hotels stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u. U kunt hiervoor gebruik maken van het emailadres gastensupport@fletcher.nl

Vraag: Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?

Antwoord: Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen? Stel dan gerust uw vraag aan een van onze receptiemedewerkers. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur op telefoon nummer: +31 (0)347 - 750 430 te bereiken. U kunt ook een e-mail sturen naar receptie@fletcher.nl

Even geduld a.u.b.
Resultaten worden ververst.