BLUE Wellness by Fletcher Lanceert private label in verzorgingsproducten


RUIM AANBOD BODY- EN HOMEPRODUCTEN VANAF 3 MEI VERKRIJGBAAR BIJ ALLE FLETCHER HOTELS


Nieuwegein – Vanaf 3 mei 2022 lanceert BLUE Wellness by Fletcher binnen de grootste hotelketen van Nederland, Fletcher Hotels, haar eigen private label in verzorgingsproducten; BLUE Collection by Fletcher. De BLUE Collection is ontstaan uit de liefde voor wellness en geïnspireerd op de huidige dagelijkse hectiek van het drukke bestaan. De complete collectie, bestaande uit negen body- en homeproducten, zal beschikbaar zijn bij alle BLUE Wellness, Spa & Beauty locaties en in ruim 110 Fletcher hotels verspreid door heel Nederland.

BLUE Collection
De behoefte naar meer ontspanning binnen de hotelbranche is door de jaren heen gegroeid. Met de groei in aantal wellnessresorts en wellness-hotels binnen de Fletcher keten wordt (deels) aan die behoefte voldaan. De lancering van de BLUE Collection is hierin een logische vervolgstap. “De producten zijn ontworpen om gasten de typische warme wellness sfeer te laten ervaren die ze ook ervaren binnen de BLUE Wellness locaties. Zo groeit de hotel- en wellnesservaring binnen de Fletcher keten nog meer naar elkaar toe”, vertelt Pim Giesbers – Manager BLUE Wellness | Spa | Beauty.

De BLUE Collection bestaat uit een grote reeks body- en homeproducten waaronder showergel, shampoo, handsoap, bodylotion, bodyscrub, body oil, handcrème, geurstokjes en roomspray. De boodschap die BLUE aan eenieder mee wil geven is ‘Celebrate every little moment’. Oftewel: vier ieder waardevol moment, waar je ook bent en hoe klein ze ook zijn. Deze geurlijn heet dan ook heel toepasselijk ‘Moments’.

De kracht van geur
Het is de combinatie van unieke geuren en de fijne texturen die de producten uniek maakt. De geur van ‘Moments’ is een zorgvuldig samengestelde mix van onder andere sinaasappel, witte bloemen, tonkabonen, vanille en rokerige houtsoorten zoals cederhout en Guaiac hout. Het is een geur voor hem en haar. Reuk heeft direct invloed op emoties en herinneringen. Pim Giesbers: “We zijn binnen onze hotels en wellnesslocaties continue bezig om de zintuigen van onze gasten te prikkelen. We laten ze zien, proeven en ervaren. Geur maakt die beleving compleet. Zodra gasten bij ons over de drempel stappen en een aangename geur ervaren, zal dit bijdragen aan een positieve hotel- en/of wellnesservaring. Heeft de gast het fijn gehad, dan wil hij die ‘experience’ mee naar huis nemen. Dat kan nu!”

Duurzaamheid
De producten zijn binnen de Benelux geproduceerd met liefde en aandacht voor de wereld. Bij de selectie van verschillende materialen, verpakkingen en ingrediënten is dan ook zoveel als mogelijk rekening gehouden met de ecologische impact ervan. De producten zijn vrij van siliconen en bevatten geen parabenen of minerale oliën. Ook zijn de verpakkingen 100% recyclebaar. 

Verkrijgbaar
De BLUE Collection zal binnen de gehele Fletcher keten te ervaren en te koop zijn. Op iedere hotelkamer, in alle openbare ruimtes en tijdens diverse massages worden de producten met de bijbehorende geurbeleving ingezet. De volledige thuiscollectie en de speciale giftboxen worden vanuit ieder Fletcher hotel en iedere BLUE locatie verkocht. Ook zijn de producten online verkrijgbaar via de speciale webshop bluecollection.nl.

 

 

 

Even geduld a.u.b.
Resultaten worden ververst.

Wij gebruiken cookies.

Fletcher Hotels gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om de website nog gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Lees meer in ons cookiebeleid.  Indien u niet akkoord gaat met het plaatsen van alle cookies, kunt u dit instellen via uw Browser. Meer info