Management hoofdkantoor neemt voor één dag Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin over

Nieuwegein/Ter Heijde aan Zee – Op zondag 2 september 2018 neemt het management van het hoofdkantoor in Nieuwegein, het 4-sterren Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin in Ter Heijde aan Zee voor één dag volledig over. Een hotel take over met onervaren ‘hotel personeel’, dat kan nog wel eens een leuke wending krijgen.

Overname voor één dag
Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin heeft dermate goed werk verzet dat zij uitgeroepen zijn tot ‘Fletcher Hotel van het jaar’. En dat moet natuurlijk beloond worden! Daarom zullen zij komende zondag een dagje samen op pad zijn om dit te vieren. Maar wat is een hotel zonder personeel?!

Na een dappere poging van de directie en het management eerder dit jaar in Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht, zullen zij aankomende zondag de handen uit te mouwen steken in Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin. Een dag zonder ervaren ‘hotel personeel’, dat kan nog wel eens een hele leuke wending krijgen.

“Het wordt in ieder geval voor iedereen een geweldige dag. Voor het team van Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin die samen iets te vieren hebben, directie en management van het hoofdkantoor die zullen moeten laten zien welke hospitality en horeca skills zij in huis hebben en de gasten die volledig in de watten worden gelegd. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in” aldus Rob Hermans, CEO van Fletcher Hotels.

Spectaculaire actie
Om het “nieuwe” team uit te dagen zijn er zondag speciale acties.
Bepaal zelf uw prijs! Alleen op zondag 2 september kan de gast zelf de prijs van de overnachting bepalen bij het uitchecken op maandag 3 september. Alle gasten worden feestelijk ontvangen met een glas bubbels. De laatste kamers zijn te boeken via www.fletcher.nl/elzenduin.

Aansluitend kunnen gasten gebruik maken van een speciale dineractie. Een heerlijk 4-gangen
diner van €42,00 p.p. voor €29,50 p.p. De actie is alleen geldig bij incheck tussen 15.00 uur en 16.00 uur op basis van 2 personen bij aankomst op zondag 2 september 2018 en is alléén online boekbaar. Gebruik van het uitgebreide ontbijtbuffet in het hotel is verplicht (€16 p.p.p.n.).

Fletcher Hotels is een oer-Hollandse hotelketen met 87 unieke 3- en 4-sterren hotels die allen zijn gelegen op de mooiste locaties door heel Nederland. De hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Het hotelbedrijf is al acht jaar op rij gekozen tot ‘Beste Hotelketen van Nederland’. Er zijn bijna 3500 mensen werkzaam bij Fletcher Hotels.