Fletcher Hotels opent nieuw hotel met een ludieke actie

De gast bepaalt zelf de prijs van een overnachting in Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe

Nieuwegein – Fletcher Hotels opent 2 juni het 80 e  hotel met een ludieke actie. Van vrijdag 2 juni tot
en met maandag 5 juni mogen gasten bij het uitchecken zelf beslissen wat zij willen betalen voor
hun overnachting in het splinternieuwe 4-sterren Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe in
Deurne.

Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe

Na enkele maanden van renovatie opent Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe vrijdag 2 juni haar deuren. Het compleet vernieuwde hotel is gelegen op een 15 hectare groot landgoed in het Noord- Brabantse Deurne. Oorspronkelijk was het hotel een klooster, maar na een grondige verbouwing is het omgetoverd tot een modern en luxe hotel. De historie en de oorspronkelijke sfeer zijn bewaard gebleven. Deze combinatie van heden en verleden geeft Kloosterhotel Willibrordhaeghe haar unieke karakter en beleving. Het hotel beschikt onder andere over 99 luxe hotelkamers, Bar Bistro DuCo, twee ruime terrassen, fitnessruimte en een eigen multifunctionele kapel dat kan dienen als locatie voor bruiloften, feesten, partijen en uitvaarten. De kapel wordt nog maandelijks gebruikt voor vieringen van de paters, maar kan ook gebruikt worden voor begrafenissen.

Bar Bistro DuCo

Bar Bistro DuCo is dé nieuwe hotspot van Deurne waar men gezellig kan tafelen en genieten van eigentijdse gerechten geïnspireerd op de Franse keuken. De vlees- en visgerechten zullen bereid worden in de Josper houtskooloven. Deze gesloten barbecue met een uniek design geeft de gerechten een ultieme smaaksensatie.

Ludieke actie

Fletcher Hotels hecht veel waarde aan de mening van haar vaste gasten. Daarom biedt de hotelketen haar Fletcher Fans de mogelijkheid om op een unieke manier als eerste kennis te maken met het 80 e Fletcher hotel, Kloosterhotel Willibrordhaeghe. Bij het uitchecken bepaalt de gast zelf wat de overnachting waard was. De actie is alléén geldig in Kloosterhotel Willibrordhaeghe van vrijdag 2 juni tot en met maandag 5 juni 2017 op basis van verblijf van twee personen en is alléén online boekbaar. De gast betaalt geen tax and handling fee. Gebruik van het uitgebreide ontbijtbuffet in het hotel is verplicht (€16 p.p.p.n.).

Fletcher Hotels is een oer-Hollandse hotelketen met 81 unieke 3- en 4-sterren hotels die allen zijn gelegen op de mooiste locaties door heel Nederland. De hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Het 81 e hotel wordt binnenkort geopend in Arnemuiden. Het hotelbedrijf is al zeven jaar op rij verkozen tot ‘Beste Hotelketen van Nederland’. Er zijn ruim 3000 mensen werkzaam bij Fletcher Hotels.