Laatste update: 4 november 2020

Gelukkig... Veel kan, bij Fletcher!


  • Hotels zijn open
  • Restaurants en bars zijn open
  • Met het hele gezin aan één tafel
  • 24 uur per dag roomservice mogelijk
  • Volop gebruik maken van o.a. bowling- en/of tennisbanen, zwembaden, wellnessresorts en beautybehandelingen
  • Genieten bij Fletcher volgens de richtlijnen van het RIVM

 

Maatregelen


Fletcher Hotels stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers en doet er alles aan om risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen zijn alle hotels volledig aangepast op de nieuwe situatie. Hierbij is aan alles gedacht en voldoen wij aan alle richtlijnen voor een onbezorgd en veilig verblijf.

  • Ons personeel draagt mondkapjes
  • Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.
  • Naleving van de procedures voor het omgaan met collega's en gasten die ziek zijn.
  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.

 


Maatregelen in onze restaurants:
 

Ons restaurant is enkel toegankelijk voor hotelgasten.

  • Gelieve te wachten op de aangegeven plek tot onze host u uw tafel wijst.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand.
  • Maximaal 4 personen aan een tafel (tenzij een huishouden)
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.
     

Het ontbijt, de lunch en het diner zijn ook mogelijk op uw hotelkamer. Er is de gehele dag roomservice mogelijk. Maak zoveel mogelijk gebruik van de sanitaire voorzieningen op uw hotelkamer. 

 


Kosteloos annuleren

Wij begrijpen dat door de afgelopen periode de behoefte is ontstaan om er lekker op uit te gaan, maar dat de onzekere situatie u mogelijk weerhoudt om een paar dagen weg te boeken. Om u gerust te stellen bieden wij u de mogelijkheid om kosteloos te annuleren, zodat u geen geld kwijt bent en u de mogelijkheid heeft om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment, of te annuleren. 

  • Tijdelijke actie: Precies zoals deze tijd van ons vraagt bieden wij u extra flexibele annuleringsvoorwaarden aan. Bij reserveringen met aankomst tussen 13 oktober 2020 tot en met 15 november 2020 geldt kosteloos annuleren tot op de dag van aankomst. Bij aankomst tussen 16 november 2020 tot en met 3 januari 2021 kunt u kosteloos annuleren tot 24 uur voor de dag van aankomst. Wanneer u niet komt zonder uw reservering te annuleren brengen wij wel kosten in rekening.
  • Neem contact op met de Fletcher Receptie via receptie@fletcher.nl of 0347- 750 430 

In het geval dat u uw boeking wenst te verplaatsen en de nieuwe datum of bestemming valt duurder uit dan de oorspronkelijke boeking zijn wij genoodzaakt dit verschil aan u door te rekenen. Geldig op boekingen gemaakt via fletcher.nl of onze hotelwebsites. Indien u ervoor kiest om uw gemaakte boeking niet te verplaatsen, ontvangt u voor het aanbetaalde bedrag een vouchercode. Deze code kunt u gebruiken als betaalmiddel op fletcher.nl, of in de hotels en restaurants. Indien de code een jaar na uitgifte nog waarde bevat kan het resterende bedrag worden teruggestort.

Even geduld a.u.b.
Resultaten worden ververst.

Wij gebruiken cookies.

Fletcher Hotels gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om de website nog gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Lees meer in ons cookiebeleid.  Indien u niet akkoord gaat met het plaatsen van alle cookies, kunt u dit instellen via uw Browser. Meer info