Fletcher's hotel take over evolueert tot jaarlijks spektakel, 2024 jubileum editie

Medewerkers hoofdkantoor runnen op zondag 26 mei hotel in Deurne

Nieuwegein – In een gedurfde zet die de grenzen van conventie tart, kondigt Fletcher Hotels met trots de 5e editie van de spraakmakende ‘Hotel Take Over’ aan. Wat begon als een eenmalige daad in 2017 om één van de hardwerkende hotelteams een welverdiend uitje te gunnen, is uitgegroeid tot een jaarlijkse traditie en een waar spektakel voor zowel medewerkers als (hotel)gasten. Op zondag 26 mei 2024 zullen de medewerkers van het hoofdkantoor van Fletcher Hotels in Nieuwegein opnieuw de touwtjes in handen nemen van een hotel, ditmaal bij Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe in Deurne. Voor één dag krijgen ze de kans om in de schoenen te staan van de collega’s.

Hotel Take Over 2024
Wat ooit begon als een eenvoudige daad van waardering voor het hotelteam, heeft zich inmiddels ontwikkeld tot een waar evenement waar gasten elk jaar reikhalzend naar uitkijken. De unieke sfeer, het onverwachte en de levendigheid die deze dag met zich meebrengt, maken het een hoogtepunt van het jaar. "De Fletcher Hotel Take Over is niet alleen een kans voor onze medewerkers van het hoofdkantoor om de werkzaamheden in een hotel te ervaren en eens in de spotlight te staan, maar ook een mogelijkheid voor onze gasten om de spontaniteit en het plezier van ons merk te ervaren op een manier die ze nergens anders zullen vinden." zegt Rob Hermans, CEO van Fletcher Hotels.
“Marketeers, businesscontrollers, vormgevers en inkopers… medewerkers met functies op het hoofdkantoor en totaal andere werkzaamheden dan in de hotels van toepassing zijn. Niettemin staat iedereen te popelen om de handen uit te mouwen te steken en te ervaren waar het binnen Fletcher echt om draait; onze gasten. Het wordt voor iedereen weer een bijzondere dag, dat weten we op basis van voorgaande edities nu al zeker. De gasten zullen van top tot teen in de watten gelegd worden en zijn getuige van een unieke beleving. Wij hebben er in ieder geval weer heel veel zin in.” aldus Rob Hermans.

Jubileum editie
Na dappere pogingen van de medewerkers van het hoofdkantoor eerdere jaren bij; Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht, Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin, Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg en vorig jaar nog in Fletcher Hotel-Restaurant Jagershorst-Eindhoven, zal de Take Over dit jaar plaatsvinden op zondag 26 mei a.s. in Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe te Deurne. Deze 5e editie belooft een spektakel te worden dat de verwachtingen overtreft. Gasten kunnen onder andere rekenen op scherpe acties en een speciaal samengesteld diner. Maar de beleving wordt compleet door het onervaren ‘hotelpersoneel’ die één dag dit goedlopend hotel zullen gaan runnen. De ervaring leert dat dit een leuke wending kan krijgen. Gasten worden aangemoedigd om te boeken en deel te nemen aan dit unieke evenement dat hen een glimp geeft achter de schermen van de gastvrijheidsindustrie.

Take Over jubileumactie
Om het “nieuwe” team deze dag uit te dagen zijn er voor zondag 26 mei speciale acties beschikbaar voor gasten. Het ‘Hotel Take Over Arrangement’ is alleen geldig voor aankomsten op de dag van de Take Over en kan vanaf vandaag geboekt worden. Dit bestaat uit een feestelijk borrelmoment met cocktailbar en live muziek, een uitgebreid ontbijt en een smakelijk 3-gangen diner op de dag van aankomst, tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Voor wie dit niet wil missen, de kamers zijn te boeken via fletcher.nl/takeover. Wie gezellig een kijkje wil nemen tijdens de Hotel Take Over kan uiteraard ook even langskomen voor een kopje koffie, thee met gebak of voor de speciale Take Over Borrel en Bites.