Hoofdkantoor Fletcher Hotels neemt voor één dag Fletcher Hotel-Restaurant Jagershorst-Eindhoven over

Hotel take over terug van weg geweest op 1 april 2023 in Leende

Nieuwegein – Op zaterdag 1 april 2023 neemt het hoofdkantoor van Fletcher Hotels in Nieuwegein, het 4-sterren Fletcher Hotel-Restaurant Jagershorst-Eindhoven één dag volledig over. De 'Hotel Take Over’ is een Fletcher traditie die eens per jaar plaatsvindt, om het complete team van het ‘Fletcher hotel van het jaar’ een dagje uit te kunnen bieden. Scherpe acties, een speciaal samengesteld diner en onervaren ‘hotelpersoneel’ die één dag een goedlopend hotel gaan runnen. Dat kan nog wel eens een hele leuke wending krijgen.

Overname voor één dag
Fletcher Hotel-Restaurant Jagershorst-Eindhoven heeft het afgelopen jaar dermate goed werk verzet dat zij uitgeroepen zijn tot ‘Fletcher hotel van het jaar’. Dat verdient uiteraard een beloning. Daarom zullen zij op zaterdag 1 april a.s. een dagje samen op pad gaan om dit te vieren. Maar wat is een hotel zonder personeel?

Uiteraard zal Fletcher Hotels de deuren van het hotel in Leende niet sluiten en is er een passende oplossing om de hotelgasten toch te kunnen ontvangen en volledig te ontzorgen. Na een dappere poging van de medewerkers van het hoofdkantoor in 2019 bij Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg, zullen zij dit jaar opnieuw de handen uit de mouwen steken bij Fletcher Hotel-Restaurant Jagershorst-Eindhoven en één dag het gehele hotel overnemen.

“De Fletcher 'Hotel Take Over’ is inmiddels een ware traditie geworden. De laatste Take Over in 2019 was memorabel te noemen en daarom willen we, nu het weer kan, deze traditie graag voortzetten. Iedereen op het hoofdkantoor staat te popelen om de handen uit te mouwen te steken en opnieuw te ervaren waar het echt om draait; onze gasten. Het wordt voor iedereen weer een geweldige dag, dat weten we zeker. Het volledige team van Fletcher Hotel-Restaurant Jagershorst-Eindhoven mag met elkaar het succes van het afgelopen jaar vieren. De gasten worden van top tot teen in de watten gelegd en zijn getuige van een unieke beleving. Wij hebben er in ieder geval weer heel veel zin in.” aldus Rob Hermans, CEO van Fletcher Hotels.

Spectaculaire actie
Om het “nieuwe” team uit te dagen zijn er voor zaterdag 1 april speciale acties beschikbaar. Alleen op zaterdag 1 april kan de gast het ‘Hotel Take Over Arrangement’ boeken inclusief een feestelijk borrelmoment met cocktailbar en live muziek, uitgebreid ontbijt en een smakelijk 4-gangen diner op de dag van aankomst, tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Voor wie dit niet wil missen, de kamers zijn te boeken via www.fletcher.nl/takeover. Wie gezellig een kijkje wil nemen tijdens de Hotel Take Over kan uiteraard ook even langskomen voor een kopje koffie, thee met gebak of voor de speciale Take Over Borrel en Bites.