BLUE Wellness en Ayavaya bundelen krachten met innovatieve cabine tegen stress en slaapproblemen

Wereldprimeur tot december exclusief te ervaren bij BLUE Wellness Leiden
 

Leiden – BLUE Wellness is een samenwerking aangegaan met AYAVAYA. Deze start-up, welke onderdeel uitmaakt van de Nederlandse startup en scale-up missie naar de Consumer Electronic Show (CES) in Las Vegas, heeft een innovatieve cabine ontwikkeld welke twee grote maatschappelijke problemen aanpakt: stress en slaapproblemen. De samenwerking tussen beide partijen heeft geleid tot een prototype van deze unieke cabine met automatische therapieën, met de intentie tot een langdurige partnership om een wellness beleving nog completer te maken. De AYAVAYA-cabine is tot en met december 2022 exclusief te ervaren bij BLUE Wellnessresort Leiden.


Technologische innovatie 

AYAVAYA is een start-up die innovatieve technologieën ontwikkelt om stress te bestrijden en de mentale gezondheid te verbeteren. Deze innovatieve technologieën zijn wetenschappelijk getest en doorontwikkeld tot een unieke cabine die stress binnen 20 minuten elimineert. De behandelmethode die wordt gebruikt in deze cabine is gebaseerd op ayurvedische inzichten. Middels de Shirodhara techniek, geluidstherapie, aromatherapie en lichttherapie wordt men in een diepe meditatieve staat gebracht. Dit zorgt voor vermindering van stress, vernieuwde energie, scherpe focus en een diepe nachtrust. Onafhankelijk onderzoek heeft uitgewezen dat bij herhaling van deze behandeling de stressbestendigheid wordt vergroot. Het prototype van deze cabine is nu in gebruik door BLUE Wellnessresort Leiden en beschikbaar voor wellness gasten, Fletcher hotelgasten en overige klanten.

Krachtige samenwerking
Fletcher Hotels is een bekende Nederlandse hotelketen met ruim 110 unieke hotels door heel Nederland. Vijf van deze hotels zijn luxe wellnessresorts welke onderdeel zijn van BLUE Wellness; dé wellness-, spa & beautylocaties van Fletcher Hotels. In totaal heeft BLUE Wellness negen locaties waar men zich kan onderdompelen in de wereld van luxe wellness. “Even ‘offline zijn’, ontsnappen aan de alledaagse sleur en écht even tijd voor jezelf nemen, zijn aspecten die wij bij BLUE Wellness centraal hebben staan” vertelt Pim Giesbers - Manager BLUE Wellness | Spa | Beauty. “Ook bij BLUE blijven we vernieuwen en ontwikkelen we nieuwe behandelingen die bijdragen aan de wellness beleving van onze gasten en ten goede komen aan de gezondheid. De samenwerking met AYAVAYA is daar een fantastisch voorbeeld van waar wij nu al zeer over te spreken zijn. De geavanceerde cabine is momenteel exclusief te ervaren in ons wellnessresort in Leiden welke we bij succes van de pilot zullen voortzetten naar meerdere locaties”

Exclusieve deelname
AYAVAYA is met hun unieke anti-stress cabine door het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat geselecteerd om deel te nemen aan de grootste tech-beurs ter wereld: CES Las Vegas. Deze beurs zal plaatsvinden in januari 2023. Voorafgaand aan deze trade show zullen de start-ups die geselecteerd zijn worden donderdag 13 oktober 2022 gepresenteerd tijdens CES Unveiled in de Beurs van Berlage in Amsterdam.
 



 

 

Even geduld a.u.b.
Resultaten worden ververst.

Wij gebruiken cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Zo kunnen we je de beste website ervaring bieden. In ons cookiebeleid lees je precies waar deze cookies voor gebruikt worden. Door op onderstaande button te klikken ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals daar omschreven. Je kunt er ook voor kiezen om marketingcookies alle niet noodzakelijke cookies weigeren, en ten alle tijden is het mogelijk om de cookies te verwijderen.

 

Deze website maakt gebruik van verschillende type cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Bekijk cookiebeleid voor meer informatie.

We maken gebruik van noodzakelijke cookies om de de fundamentele functionaliteiten van de website mogelijk te maken, zonder dat hierbij persoonlijke gegevens worden verzameld.

Voorkeurscookies helpen websites bij het onthouden van informatie die van invloed zijn op hoe de website zich gedraagt en eruitziet, zoals uw taalvoorkeur of uw locatie.

Deze cookies verzamelen anoniem gegevens over het bezoek aan de website, zoals het aantal bezoekers en de meest bezochte pagina's. Dankzij deze cookies kunnen we onze website beter maken.

Deze cookies zijn nodig om bijvoorbeeld YouTube, facebook en LinkedIn in de website te kunnen integreren. Ook worden deze cookies gebruikt om persoonlijke advertenties te kunnen tonen.