Fletcher Hotels koopt Mercure Rosmalen

Hotel langs de A2 krijgt complete facelift en mogelijke uitbreiding

S’-Hertogenbosch / Rosmalen, Het bekende Mercure Hotel gelegen langs de A2 snelweg is verkocht aan Fletcher Hotels. Per 1 september aanstaande verdwijnt de naam Mercure van de gevel en gaat het hotel verder als FLETCHER HOTEL S’-HERTOGENBOSCH. Zowel de exploitatie als het onroerend goed gaan over naar de nieuwe eigenaar.

Extra werkgelegenheid

De overname is inmiddels door de ondernemingsraden goed gekeurd en heeft voor het aanwezige personeel geen nadelige gevolgen, die gaan allemaal over naar de nieuwe werkgever. Inmiddels is het gehele personeel ingelicht en is er zeer positief gereageerd. Gezien de geplande investeringen en uitbreiding verwachten wordt er zelfs een toename van het aantal arbeidsplaatsen verwacht.

Fletcher Hotel S’-Hertogenbosch

Het nieuwe Fletcher Hotel heeft momenteel 82 kamers, 15 zalen, restaurant, bar en terrassen. Het huidige hotelgebouw zal binnenkort een facelift krijgen en een mogelijke uitbreiding van het aantal kamers. De nieuwe eigenaar gaat binnenkort met de gemeente om te tafel om haar plannen te ontvouwen waaraan op dit moment al druk gewerkt wordt. In een later stadium zullen de nieuwe plannen ook met het publiek worden gedeeld.

Het Nederlandse hotelbedrijf Fletcher Hotels heeft momenteel 63 hotels in eigendom en is sterk groeiende. Onlangs werd het hotelbedrijf voor de derde achtereen volgende jaar gekozen tot “Populairste Hotelketen van Nederland door Zoover” en is het hotel in S’Hertogenbosch het 63ste hotel voor de keten. Er zijn zo’n 2400 mensen werkzaam bij Fletcher Hotels.